Филтри

Статии

ПЕРДЕТАТА - как правилно да ги перем?

19 Сеп 2017
Пране на пердета - 6 топ съвета . . .

Бебешките дрешки – с какво да ги перем!

31 Авг 2017
Петна от пюрета - как се почистват ...

Омекотител при прането - да или не?

31 Юли 2017
7 важни факта за омекотителите . . .

Връщане или замяна на продукт

Условия за връщане или замяна на продукт:

Ако искате да върнете артикул моля свържете се с нас, за да получите ОВА (Оторизация за връщане на артикул) и проследяващ номер. Ще е необходимо да ни предоставите серийния номер на продукта, телефон за връзка и Вашия адрес където ще искате да бъде доставена заменената стока или от където да бъде взета отказаната стока. Моля имайте предвид, че куриерските разходи за връщане на отказаната стока или за връщането плюс повторната доставка на заменящата се стока, са за сметка на купувача.

Вие имате право да откажете своята он-лайн покупка в срок от 14 дни от получаването и`. Ако този период изтича през неработен ден, срокът се удължава до следващия работен ден. За да упражните правото си на отказ е необходимо недвусмислено да ни уведомите за това на izieood@gmail.com или 0898 775 935. Търговецът трябва да ви върне парите в 14 дневен срок от датата на Вашето уведомление. Моля имайте предвид, че този срок може да се удължи до 14 дни от датата на получаване на върнатата стока от Търговеца или от получаване на доказателство, че стоката пътува обратно към търговеца. Той трябва да ви върне цялата сума, включително и разходите по първоначалната доставка. Разходите обаче по връщането или заменянето на стоката са за сметка на купувача.

Моля имайте предвид, че не можете да използвате стока, от която сте решили да се откажете. И също така не можете да се откажете от стока, която вече сте използвали. Правото на отказ съществува, за да ви предостави възможността да разгледате продукта отблизо по същия начин както в магазин, а не за да използвате безплатно продукта в продължение на 14 дни.  

Потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество, цялост, безупречен първоначален вид и свойства до връщането им. Нормалното разопаковане (изваждане на стоката от транспортната опаковка, което не нарушава цялостта на самата стока и не поврежда повече, отколкото е необходимо за разопаковането и разглеждането на самата стока) не е основание търговецът да откаже да приеме върнатата стока. За ваша сигурност при връщането на стоката можете да се възползвате от опцията, която всички доставчици предлагат - "Застраховане на пратката", която обикновено е на незначително ниска стойност, но ви гарантира, че Търговецът ще получи върнатата стоката в изряден вид и сумата ще ви бъде възстановена без оспорване. 

 

Върни До Горе